
Giresun Belediyesi, yaş sebze meyve hali hareketli bir yılı geride bıraktı.
Belediye Hal Müdürlüğü’nden alınan bilgiye göre; 2023 yılında 2389 araç girişi ve 41.012.950,378 kilogram sebze meyve girişi gerçekleşti.
Yine 12 aylık süreçte yaklaşık 3 Milyon TL hal giriş çıkış kantar geliri sağlandı.
Diğer yandan, belediye yaş sebze ve meyve hali tarafından sorumluluk sahasında birçok denetim, bilgilendirme ve kontrol gerçekleştirilip, satıcıların bilinçlendirilmesine yönelik faaliyetler de yürütülerek farkındalık faaliyetleri gerçekleştirildi.
Kayıt sistemi vasıtasıyla da gelen ve satışa sunulan ürünlerin takibi ve kontrolleri gerçekleşirken, giriş ve çıkış ünitesi aracılığıyla da araçlar ve gelen ürünlerin takibi yapıldı.












TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
