Giresun Üniversitesi Judo Takımı, Üniversitelerarası Judo Şampiyonasında büyük başarı elde etti. 05-08 Şubat 2024 tarihlerinde Erzurum’da yapılan Türkiye Üniversitelerarası Judo Şampiyonasında Giresun Üniversitesi Judo Takımı 1 altın, 2 gümüş, 7 bronz madalya kazandı.
3 Erkek ve 2 kadın sporcudan oluşan Üniversitemiz Judo takımı ferdi yarışmalarda;
100 kg : Adnan Kılıç – Türkiye Şampiyonu
Açık Siklet : Aysu Marangoz – Türkiye 3.sü
Kata Takımı : Aysu Marangoz – Rumeysa İLELİ – Türkiye 2.si
Açık Siklet : Murat Osman Güdül – Türkiye 5.si
48 kg : Rumeysa İleli – Türkiye 3.sü
52 kg : Aysu Marangoz – Türkiye 5.si oldular.
Takım halinde ise Üniversitemiz Judo Takımı Türkiye 3.sü olarak büyük bir başarıya imza attı. Antrenör Kader Keskin, teknik heyet ve sporcularımızı kutlar, başarılarının devamını dileriz.






32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
