
Cumhuriyetin kuruluşunun 101. yıl dönümü nedeniyle Giresun Belediyesi’nin hazırladığı etkinlikler devam ediyor.
Program kapsamında Botanik Park ile Atatürk Meydanı arasını kapsayan bisiklet turu organize edildi.
Etkinliğe onlarca sporcu Türk bayrakları ile süslenmiş bisikletleriyle katıldı. Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’de bisikletine binerek bisiklet turunda pedal çevirdi. Etkinlik, herkese keyifli anlar yaşatırken, bisiklet turunun organizatörleri ise Cumhuriyet Bayramı’nın coşkusunu paylaşmanın önemini vurguladı.
Diğer bir etkinlik ise, Atatürk Meydanı’ndan startı verilip Kale’de sona eren Cumhuriyet Koşusu ile yaşandı.
Koşuya katılımın yoğun olduğu gözlenirken, sporcular Atatürk’ün ilke ve inkılaplarını yaşatmak ve Cumhuriyet ruhunu yüceltmek için koştu. Koşuya Giresun Maratonspor Kulübü Başkanı Fatih Kitapçı ve sporcuları da katıldı. Yarış boyunca katılımcılar, Atatürk temalı tişörtler giyerek, Cumhuriyet’in değerlerine olan bağlılıklarını gösterdi.
Belediye Başkanı Fuat Köse’de Cumhuriyet Koşusunun başlangıcında hazır bulunarak koşunun startını verdi.
























32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
