Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, gece itibariyle sona erecek av yasağı öncesinde balıkçılara seslenerek yeni sezon için bol ve kazasız bir dönem diledi.
Av sezonunun Karadeniz için büyük bir ekonomik değer taşıdığına dikkat çeken Başkan Köse, “Balıkçılarımız denizlerimizin emektarlarıdır. Onların alın teri hem soframıza bereket getiriyor hem de şehrimizin ekonomisine büyük katkı sağlıyor. Tüm balıkçılarımıza bol ürünlü, kazasız belasız bir sezon diliyorum” ifadelerini kullandı.
Giresun’un denizle bütünleşmiş bir şehir olduğuna vurgu yapan Başkan Köse, av sezonunun başlamasıyla birlikte balıkçı barınaklarında ve tezgâhlarda yeniden hareketli günlerin yaşanacağını söyledi.
Başkan Köse, tüm balıkçılara işlerinde kolaylıklar diledi.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
