İki dönem Giresun Belediye Başkanlığı yapan ve 31 Ekim 2002 yılında yakalandığı amansız hastalık sonucu hayatını kaybeden merhum Mehmet Larçın ölümünün 23. yıl dönümünde mezarı başında anıldı.
Larçın’ın ailesi ve sevenleriyle kabri başında bir araya gelen Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse: “Rahmetli Mehmet Larçın başkanımızın Giresun’umuza kazandırdığı eserler unutulmayacaktır. Hiç şüphesiz görevde bulunan tüm belediye başkanları şehrimize önemli hizmetlerde bulunmuştur. Şahsen Mehmet Larçın ağabeyimizin hizmetlerine bizzat tanıklık ettim. İyilik dolu Giresun aşığı bir ağabeyimizdi. Aramızdan ayrılışı hepimizi üzdü. Kendisine Allah’tan rahmet diliyorum” dedi.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
