Ordu Valisi Sayın Muammer Erol, Valimiz Sayın Mustafa Koç’u makamında ziyaret etti.
Ziyarette Ordu Valisi Sayın Muammer Erol’a, Ordu İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar ve İl Jandarma Komutanı J.Kd. Albay Sadi Akman eşlik etti.
Konuklarını makamında ağırlayan Valimiz Sayın Mustafa Koç, mevkidaşı Sayın Erol ve beraberindeki heyetle bir süre görüşerek “Hayırlı Olsun” dileklerini kabul etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Valimiz Sayın Mustafa Koç:
”Ordu Valimiz Sn. Muammer Erol ve İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar ile İl Jandarma Komutanı J.Kd. Albay Sadi Akman’a nazik ziyaretleri ve iyi niyet temennileri için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.






TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
