Giresun Belediyesi, şehir genelindeki park ve yeşil alanlarda bakım çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında ot biçme ve genel temizlik faaliyetleri titizlikle gerçekleştiriliyor.
Vatandaşların daha sağlıklı ve temiz ortamlarda vakit geçirebilmesi amacıyla sürdürülen çalışmalarda, park alanlarında uzayan otlar biçilirken, çevre temizliği de eş zamanlı olarak yapılıyor. Ekipler, çocuk oyun alanları başta olmak üzere dinlenme alanlarında da detaylı temizlik çalışmaları gerçekleştiriyor.
Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, parkların düzenli olarak bakımının yapıldığını dile getirerek, çalışmaların belirli bir program dahilinde tüm mahalle parklarında sürdürüleceğini ifade etti.
Vatandaşlar ise, yapılan hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirerek, Giresun Belediyesi’ne teşekkür etti.




32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
