Giresun ilimizde son dönemde ihaleye açılan maden sahaları, sadece ekonomik bir faaliyet olarak değil; çevresel, sosyal ve gelecek nesiller açısından çok boyutlu değerlendirilmesi gereken bir süreçtir.
Yaylalarımız, su kaynaklarımız, fındık bahçelerimiz ve yaşam alanlarımızın içinde planlanan bu faaliyetler; bölge halkımızda doğal olarak kaygı ve hassasiyet oluşturmaktadır.
GİRİB olarak bizler;
Kalkınmaya karşı değiliz, bilinçsiz uygulamalara karşıyız.
Üretimi destekleriz, ancak doğanın yok edilmesini kabul etmeyiz.
Madencilik faaliyetleri doğru planlandığında;
İstihdam sağlar
Ekonomiye katkı sunar
Dışa bağımlılığı azaltır
Bölgesel kalkınmayı destekler
Ancak bu katkıların gerçek anlamda oluşabilmesi için;
Çevreye duyarlı, sürdürülebilir ve denetlenebilir bir model şarttır
Yerel halkın rızası ve katılımı sağlanmalıdır
Su kaynakları, tarım alanları ve doğal yaşam kesinlikle korunmalıdır
Bölgeye somut ve kalıcı ekonomik değer kazandırılmalıdır
Unutulmamalıdır ki;
Doğa tahrip edilerek elde edilen hiçbir kazanç, uzun vadede bir başarı değildir.
Giresun; sadece bugünün değil, yarınların da emanetidir.
Bu nedenle çağrımız nettir:
GİRİB olarak;
Giresun’un kalkınmasını desteklerken,
doğasını, suyunu,yeşilini,ekolojik dokusunu, ve geleceğini koruma sorumluluğumuzu kararlılıkla sürdüreceğiz.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
