Giresun’da sağlık hizmetlerine erişimi hızlandırmak amacıyla önemli bir düzenleme hayata geçirildi.
Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’nde, hem 112 ambulanslarının hem de özel araçların girişi ve çıkışını kolaylaştırmak için orta refüjde çalışma yapıldı.
Hastane yönetimi ve vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda gerçekleştirilen düzenleme kapsamında, orta refüjde araç geçişine izin veren bir bağlantı oluşturuldu.
Bu sayede özellikle acil durumlarda ambulansların hastaneye daha hızlı ulaşması ve hasta yakınlarının zaman kaybı yaşamadan acil servise erişmesi hedefleniyor.
Yetkililer, yapılan düzenlemenin acil servis yoğunluğunu daha verimli yönetmeye katkı sağlayacağını belirtirken, vatandaşlar da uygulamadan memnun olduklarını ifade etti.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
