Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı tarafından düzenlenen “Yıl Sonu Konseri” 07 Mayıs 2026 Perşembe günü, Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi akademisyenleri ve öğrencileri tarafından hazırlanan ve yoğun katılımla gerçekleşen program, sanatseverlerden büyük beğeni topladı.
Dr. Öğr. Üyesi Beste Atalay Özal’ın şefliğini yaptığı orkestra eşliğinde sahne alan akademisyen ve öğrenciler, Türk halk müziğinin birbirinden değerli eserlerini seslendirerek salonu dolduran dinleyicilere unutulmaz bir müzik şöleni sundu. Coşkulu performanslarıyla büyük beğeni toplayan ekip, izleyicilerden uzun süre alkış aldı.
Üniversitemiz çalışanları ve öğrencilerin katıldığı konser, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.








32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
