Giresun Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına yeniden seçilen Bekir Bayram ve Yönetim Kurulu Üyelerini Belediyemizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.
Basın mesleğinin değerli temsilcileriyle Giresun’umuza dair verimli bir sohbet gerçekleştirdik.
Ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyor, Giresun basınına katkı sunmaya devam edecekleri çalışmalarında başarılar diliyorum.






BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
“Ensamble”
2 MİNİK ÖYKÜ
Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
