Giresun İl Özel İdaresi, 2026 yılı yatırım programı kapsamında kırsal ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Bu kapsamda, Merkez ilçeye bağlı Kemaliye köyünde kombine sathi kaplama aracıyla asfaltlama çalışması gerçekleştirildi. Yürütülen çalışmalarla köy içi ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi hedefleniyor.
İl Özel İdaresi ekipleri tarafından sürdürülen asfaltlama çalışmalarının, 2026 yılı yatırım programı doğrultusunda il genelindeki 16 ilçede devam edeceği belirtildi.
Yetkililer, kırsal bölgelerde yaşayan vatandaşların ulaşım standartlarını yükseltmek amacıyla yol yapım, bakım ve asfaltlama faaliyetlerinin program dahilinde sürdürüleceğini ifade etti.
Giresun İl Özel İdaresi’nin yürüttüğü çalışmalarla, kırsal mahalle ve köy yollarının modern ulaşım standartlarına kavuşturulması amaçlanıyor.


14
2




32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
KENTE GELİŞİM SAĞLAYACAK VİZYON PROJELERİ ÖNE ÇIKTI
