
Takımımız Süper Lig’in 3’üncü haftasında Trabzonspor ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.
Süper Lig’in 3’üncü haftasında Trabzonspor ile karşılaşacak olan takımımız bugün yaptığı antrenman ile mücadelenin hazırlıklarına başladı. Teknik Direktörümüz Hakan Keleş yönetiminde saat 18.00’de kulüp tesislerinde başlayan antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra 5’e 2 top kapma, pas ve pres çalışmaları, ardından da çift kale maç ile devam etti.




Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
