Kadınlar Bölgesel Basketbol Ligi’nde mücadele eden Giresun Belediye Gençlik Spor Kulübü, Diba Basketbol’u 67-54 yenerek sezonun üçüncü maçını da kazanmayı bildi. Yeşil Beyazlı ekibimizi tebrik ediyor, kalan maçlarda başarılar diliyoruz.

Sitem nasıl?
Toplam oy veren: 80