07.03.2023 günü İl Emniyet Müdürümüz Sayın Recep GÜZELYAZICI başkanlığında, İl Emniyet Müdür Yardımcılarımızın da katılımlarıyla, ilimizde faaliyet gösteren yerel/ ulusal basının spor temsilcileri ve Giresunspor taraftar grup toplulukları/ grup liderleri ile Polisevinde düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. İl Emniyet Müdürümüz Sayın Recep GÜZELYAZICI düzenlenen bu etkinlikte; Giresunspor’un şehrin marka değeri olduğunu, kalan 12 haftada Giresunspor’un başarılı sonuçlar alarak ligde kalacağına inandığını, birlik ve beraberliğe daha çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde tribünlerde futbolun ayrıştırıcı değil, birleştirici gücünün kullanılması hususuna değinerek, Giresunspor’a Süper Lig yolunda başarılar dilemişlerdir.







TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
