AFAD Eğitim Daire Başkanı Sn. Nalan Aydın ve AFAD Giresun İl Müdürü Sn. Murat Cavunt’u ağırladık. “2021 Türkiye Afet Eğitim Yılı” olması nedeniyle kendileriyle konu ile ilgili genel değerlendirmelerde bulunduk. Misafirlerimize ziyaretleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum.



BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
