
Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu’nun temasları sonucu Spor Toto Teşkilat Başkanlığı tarafından şehrimize dört adet semt spor sahası yapılması kararlaştırılmış ve ilgili protokol Ankara’da imza altına alınmıştı.
Bu kapsamda, Aksu ve Çıtlakkale semt sahalarının ardından Erikliman Mahallesi’ndeki semt sahasının yapımına da başlandı.
Semt sahalarıyla birlikte mahallelerin çehresi değişirken, sosyal açıdan da mahalle sakinleri için yeni bir yaşam alanı oluşturuluyor ve gençlerin kötü alışkanlıklardan uzak durması hedefleniyor.
Sporu Giresun geneline yaymak, herkesin yaşadığı yerde spor yapmasını ve daha sağlıklı yaşamasını temin etmek için mahalle semt sahalarını önemsediklerini vurgulayan Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu: “Bu tür çalışmalarla birlikte şehrimiz nefes almakla beraber mahalle sakinleri için uygun dinlenme ve buluşma ortamları oluşturuluyor. Yapmış olduğumuz semt sahalarını hemşehrilerimize hem armağan hem de emanet ediyoruz. Çalışmalarımızı kısa süre içinde tamamlayıp semt sahalarını halkımızın hizmetine sunacağız” dedi.










GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
