*Değerli Hemşehrim* ; malumunuz pazar akşamı Giresun spor takımı İstanbul’dan inşallah şampiyon olarak dönecek… Malum 17 günlük Tam Kapanma sürecindeyiz…. Sizden ricam mahalle sakinlerine/esnaflara/gençlere/taraftarlara ve camiaya şifaen veya resmî sitenizden tüm mahalle muhtarlarına whatsap grubundan yayınlanacak bir mesajla/ usülünce uyarıyla sevinç konvoyu yada karşılama nevinden kutlamaların en coşkulu şekilde 17 Mayıs tan sonra yapılacağını hatırlatıp covid 19 vefatlarının had safhadayken pandemi tedbirlerine riayet hususunda hassasiyet beklenildiği, başta tüm vatandaşlarımıza sağlık çalışanlarına ve kolluk görevlilerine destek ve yardımcı olunmasının önem arzettiğini vurgulamakta büyük fayda var…. Siz de bize bu konuda yardımcı olursanız şahsım ve Teşkilatım adına mutlu olurum…. 
. *Fahri AKTAŞ. Giresun İl Emniyet Müdürü*




BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
