Dernek lokalinde gerçekleşen olağan genel kurulda mevcut başkan Bekir Bayram, göreve yeniden seçilirken, Cavit Özdemir, İsmet Küçükbayrak, Namık Baltaoğlu ve Kamil İşcan yönetim kurulu üyeliklerine getirildiler.
Divan Başkanlığını Mustafa Öztürk’ ün, katiplikleri de Enver Günaydın ve Ümit Canikoğlu’ nun yaptığı genel kurul, saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başladı.
Genel kurula Belediye Başkanı Şenlikoğlu’ nu temsilen Başkan Yardımcısı Osman Öden, Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Ali Kara, Anadolu Aslanları İşadamları Derneği (ASKON) İl Başkanı Yener Türk ve İş İnsanı Savaş Bayburt konuk olarak katılırken, Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu ve Ak Parti İl Başkanı Kenan Tatlı çelenk gönderdiler.
GESOB Başkanı Kara ve Belediye Başkan Yardımcısı Öden, genel kurulda yaptıkları konuşmalarda, ilimizin kalkınması ve daha fazla hizmet alabilmesi için birlik ve beraberlik içinde olunması gerektiğine işaret ederek, bu konuda yerel basına büyük görevler düştüğüne vurgu yaptılar.Öden ve Kara, Başkan Bayram ve yönetimini tebrik ederek, başarı dileklerini ilettiler.
Katılımın yüksek olduğu genel kurulun sıcak ve samimi bir ortamda geçmesi dikkat çekti.









Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
