
Yeni eğitim öğretim döneminin başlaması ve İlköğretim Haftası nedeniyle Abdullah Bozbağ İlkokulu öğrenci ve öğretmenleri Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu’nu ziyaret etti.
Ziyarete Okul Müdürü Adem Temürcük, Rehber öğretmen Nihal Kabadayı, Sınıf öğretmeni İsa Daban ile 4. Sınıf öğrencileri Ahmet Can Dinç ve Ilgın Özsarıkaya katıldı.
Yeni eğitim-öğretim yılının ülkeye hayırlar getirmesi temennisinde bulunan Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu: “Çocuklarımız güzel ülkemizin geleceği. Geleceğimiz emin ellerde. Güzel yetiştirirsek yolumuz aydınlık olur. Bu aydınlık bundan önce olduğu gibi bundan sonra da hiç batmayacak.” diyerek ziyaretten dolayı kendilerine teşekkür etti.
Başkan Şenlikoğlu, ziyaretin anısına öğretmen ve öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.










32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
