
Yeni eğitim öğretim döneminin başlaması ve İlköğretim Haftası nedeniyle Abdullah Bozbağ İlkokulu öğrenci ve öğretmenleri Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu’nu ziyaret etti.
Ziyarete Okul Müdürü Adem Temürcük, Rehber öğretmen Nihal Kabadayı, Sınıf öğretmeni İsa Daban ile 4. Sınıf öğrencileri Ahmet Can Dinç ve Ilgın Özsarıkaya katıldı.
Yeni eğitim-öğretim yılının ülkeye hayırlar getirmesi temennisinde bulunan Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu: “Çocuklarımız güzel ülkemizin geleceği. Geleceğimiz emin ellerde. Güzel yetiştirirsek yolumuz aydınlık olur. Bu aydınlık bundan önce olduğu gibi bundan sonra da hiç batmayacak.” diyerek ziyaretten dolayı kendilerine teşekkür etti.
Başkan Şenlikoğlu, ziyaretin anısına öğretmen ve öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.









GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
