Kaldığımız Yerden… Yeniden… Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu Çok Yakında Sahnesini Açıyor…. Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu 2021-2022 sezonu “Ebegümeci” Oyunu ve “Çotanaklar Ayı Burhan” adlı yetişkin oyunları ile Çocuklarımız için hazırladığımız “Çevreci Dostlar” Oyunumuz ile çok yakında sahnesini açıyor… Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu, dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınına dair tüm tedbirleri alarak perdesini açmaya hazırlanıyor… Oturma planı %50 koltuk kapasitesine göre düzenlenmiştir…20.08.2021 tarihli İçişleri Bakanlığı genelgesi gereğince seyircilerimizi aşı durumu veya PCR test sonuçlarını göstererek oyuna davet edeceğiz… Hayat Eve Sığar (HES) uygulamasında gerekli ayarları yaparak vakit kaybetmeden sahnemize giriş yapabilirsiniz… Şimdiden sağlıcakla, iyi seyirler…






Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
