Bir dizi programa katılmak üzere 1 Kasım Pazartesi günü Giresun’a gelen Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak, Giresun Gümrük Binasında incelemelerde bulundu.
Giresun Ticaret Borsası tarafından düzenlenen “Fındıkta Lisanslı Depoculuk” çalıştayına katıldıktan sonra Vali Enver Ünlü ile birlikte Giresun Merkez Liman Sahasında yapımı tamamlanan Giresun Gümrük Binasında incelemelerde bulunan Bakan Yardımcısı Uçarmak, binanın dururu ve yapılan çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.




BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
