Giresunspor’umuz Süper Lig’in 15. haftasında evinde oynadığı karşılaşmadan 3-1’lik galibiyetle ayrıldı.
Giresunspor’umuzun maç kadrosu: Okan Kocuk, Zeki Yavru, Alexis Pérez, Mamadou Diarra, Aziz Behich (Dk. 90 Emre Taşdemir), Hamidou Traoré (Dk. 78 Joey Pelupessy), Flávio Medeiros, Ibrahima Baldé (Dk. 70 Souleymane Doukara), Sergio Junior (Dk. 70 Joe Champness), Shapi Suleymanov (Dk. 90 Hayrullah Bilazer), Fousseni Diabaté
GOLLER: Dk. 69 Ibrahima Baldé, Dk. 83 Souleymane Doukara, Dk. 88 Souleymane Doukara (pen.)
“Kazandığımız için mutluyuz. Son 8 maçta 5 galibiyet, 2 beraberlik, 1 mağlubiyetle gidiyoruz. İyi bir grafik yakaladık. Öncelikle maça iyi başladığımız halde duran toptan bir gol yedik o biraz moral olarak bizi düşürdü ama oyun olarak maç genelinde öndeydik. Rakibimiz bu ligin en iyi pas yapan takımlarından bir tanesi hatta zirvede. Onlara karşı iyi baskı yaptık. Kazandığımız topları iyi değerlendirebilseydik daha erken oyunu çevirebilirdik. İkinci yarıda coşku ve mücadele müthişti, giren oyuncular müthiş performans gösterdiler. Taraftarlarımız da bugün maçın her bölümünde geriye düştüğümüzde bile inanılmaz bir destek verdiler desteklerinden dolayı tüm taraftarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum. İlk defa geri düştüğümüz bir oyunu geri çevirdik, bu bizim için önemliydi. 3 puanla birlikte birçok şey kazandık. Daha üst sıralara çıkıyoruz, inşallah daha iyi yerlerde olacağız.”
Ligin 15. haftasında evinde ağırladığı Fatih Karagümrük’ü müthiş bir geri dönüşle 3-1 mağlup eden #Giresunspor‘umuzu yürekten kutluyorum. #GRSvFKG




32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
