
Türkiye Belediye Başkanları Birliği genel kurulu Ankara’da yapıldı.
Toplantı sonucunda Genel Başkanlığa Karabük eski Belediye Başkanı Hüseyin Erer seçildi.
Belediye Başkanları Birliği toplantısına katılan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile Cumhurbaşkanlığı Yerel Yönetimler Birim Başkanı ve Kayseri eski Belediye Başkanı Şükrü Karatepe genel kurul üyelerine hitap etti. Toplantıda genel olarak belediye başkanlarının sorunları ve özlük haklarının iyileştirilmesi konuları değerlendirildi.
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu ise Belediye Başkanları Birliği Yüksek İstişare Kuruluna seçildi. Başkan Şenlikoğlu, bu göreve seçilmesinden dolayı birlik üyelerine teşekkür etti.


1




BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
2 MİNİK ÖYKÜ
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
