
Türkiye Belediye Başkanları Birliği genel kurulu Ankara’da yapıldı.
Toplantı sonucunda Genel Başkanlığa Karabük eski Belediye Başkanı Hüseyin Erer seçildi.
Belediye Başkanları Birliği toplantısına katılan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile Cumhurbaşkanlığı Yerel Yönetimler Birim Başkanı ve Kayseri eski Belediye Başkanı Şükrü Karatepe genel kurul üyelerine hitap etti. Toplantıda genel olarak belediye başkanlarının sorunları ve özlük haklarının iyileştirilmesi konuları değerlendirildi.
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu ise Belediye Başkanları Birliği Yüksek İstişare Kuruluna seçildi. Başkan Şenlikoğlu, bu göreve seçilmesinden dolayı birlik üyelerine teşekkür etti.
-

-

-
1



GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
