Üniversitemiz Kız ve Erkek Hentbol Takımları bu yıl mücadele ettikleri Üniversitelerarası Hentbol 2.liginde şampiyon oldular.
Kız ve Erkek Hentbol takımlarımız gelecek yıl Üniversitelerarası Hentbol 1.liginde mücadele edecekler.
Takımlarını şampiyon yapan sporcularımızı ve başta Doç. Dr. Kürşad Han Dönmez olmak üzere emeği geçen tüm hocalarımızı yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.






Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
