
Türkiye Kadınlar Bölgesel Basketbol Ligi’nde mücadele eden Giresun Belediye Gençlik Spor Kulübü, deplasmanda Adana Atlas Tigers’i 58-83 yenerek play-off’a kalmaya hak kazandı.
Sezon başından bu yana başarılı sonuçlara imza atan Yeşil Beyazlılar, Adana temsilcisi karşısında tüm çeyrekleri önde tamamladı. İlk çeyreği, 21-26, ikinci çeyreği 39-52, üçüncü çeyreği 47-69 üstün bitiren Çotanaklar, parkeden de 58-83’lük galibiyetle ayrılmayı başardı.
Bu sonuçla normal sezonu üçüncü tamamlayan ve adını play-off’a yazdıran Giresun Belediye Gençlik Spor Kulübü Başkanı Alaattin Hafızoğlu, bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ederek, yeşil beyazlı takıma play-off maçlarında başarılar diledi.
Hafızoğlu, “Belediye Başkanımız Aytekin Şenlikoğlu’nun da önemli katkılarıyla buraya kadar geldik. Tüm takımı tebrik ediyorum.” İfadelerini kullandı.




GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
