belemit’imizin üretim planlama işinden sorumlu kızımız demet, (ki hem fındık harmanı adlı kurumun sahibesidir, hem de yakında tarihçi bi akademisyen olacaktır)
-“gürsel abi, bizim unlarımız su değirmeninde üretiliyo ve atalık tohumdan hem de” dediği vakit, belli etmedim tabi konu hakkında hiçbi şey bilmediğimi..
bitek;
-“ooo, tamam” dedim..
****
ve bikez daha üzüldüm köy kültüründen uzak büyüdüğüme..
****
derneğe geldim demin..
inanılmaz bi koku..
ukalalık edeyim hadi; korkunç bi aroma..
bu nedir yahu bakışları atıp, kaşına gözüne nazar eyledim resmen, derneğimizin..
buldum..
dün gelen unlar kokuyo..
****
tavsiye ederim kardeşlerim,
işi gücü bırakıp un koklayın..



GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
