
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, çocukların yaz boyunca keyifli vakit geçirebilecekleri ücretsiz oyun grubu kuracaklarını söyledi.
Giresun Belediyesi, Buray konseri ile açılışını yaptığı Karadeniz Bölgesinin en büyük plajı olan Plajlar Bölgesi içerisine Oyun parkuru geçişleri, tırmanma grupları, zıplama setinin yanı sıra kaydıraklı oyun grubu kuruluyor. 7’den 70’e tüm çocukların yoğun ilgi göstermesi beklenen oyun alanı, ücretsiz olarak hizmet verecek.
Aileleriyle birlikte oyun alanına gelen çocuklar burada çeşitli yarışmalar yaparak gönüllerince eğlenecek.
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, “Şehrimiz genelinde çalışmalarımıza devam ederken çocuklarımızı da unutmuyoruz. Onlar için güzel bir oyun alanı hazırlıyoruz. Çocuklarımızın fiziksel, ruhsal, zihinsel ve sosyal gelişimine önemli bir katkı sağlayacak olan bu parkurda çocuklarımız gönüllerince eğlenecekler. Bu yıl da çocuklarımıza yeni bir hizmet başlattık ve ücretsiz oyun parkuru keyfi sunuyoruz.” dedi.


















GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
