
Giresun Belediyesi tarafından, Sokakbaşı semtinde ayakkabı boyacılığı yapan Ali Akgün isimli kişiye boya sandığı hediye edildi.
Ziyareti sırasında Başkan Şenlikoğlu’ndan yeni boya sandığı talep eden Akgün’ün isteğini yerine getirildi ve belediye görevlileri tarafından temin edilen boya sandığı kendisine teslim edildi.
Yıllardır ayakkabı boyacısı olduğunu ve boyacılık yaparak geçimini sağladığını söyleyen Ali Akgün Başkan Şenlikoğlu’na teşekkür ederek: “Kendisinden Allah razı olsun. Şimdi kullandığım sandık oldukça eskimiş ve ihtiyaca zor cevap veriyordu. Şimdi ise yeni ve modern bir sandığa sahip oldum” ifadelerini kullandı.







BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
