
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Hz. Muhammed (S.A.V)’in dünyaya gelişini müjdeleyen Mevlid Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Şenlikoğlu mesajında: ‘’Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V) İslam Alemi başta olmak üzere tüm dünyaya ve insanlığa barış, merhamet, hoşgörü olmak üzere pek çok iyi duygu ve davranışının en güzel ve kalıcı örneklerini gösterdi’’ ifadelerini kullandı.
Başkan Şenlikoğlu mesajında şunları söyledi:
‘’İnsanlığa rahmet olarak gönderilen sevgili Peygamberimizin doğumu vesilesiyle kutladığımız Mevlid Kandilini tüm İslam âlemi olarak sevinçle karşılıyoruz. Peygamberimizin sevgi, şefkat, merhamet, hoşgörüsü ile ibadetlerinde ihlâs ve samimiyeti ve güzel ahlakı bize daima örnek olmuştur. Bu nedenle Hz. Muhammed (S.A.V)’in güzel vasıflarını tanımak, O’nu örnek almak bizim için bir görevdir. Peygamber Efendimizin rehberliğinde tüm dünya coğrafyası ve insanlık fikri, ahlaki olarak en büyük aydınlanmasını yaşamıştır. Aradan geçen yüzyıllara rağmen bugün de Peygamber Efendimizin yol göstericiliğinde, bizlere bıraktığı bu eşsiz emaneti korumanın manevi hissiyatını en kalbi şekilde yaşıyoruz. Bu vesile ile tüm milletimizin ve İslam Aleminin Mevlid Kandili’ni en içten dileklerimle kutluyor, Hayırlı Kandiller diliyorum.’’




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
