Kütahya Valiliği ve Kütahya Dumlupınar Üniversitesi’nin düzenlediği 22’den 22’ye Uluslararası Afiş Yarışmasında birincilik ödülünü Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarımı Bölümünde görevli Dr.Öğr. Üyesi Mesut Tanrıkulu kazandı.
Başta Türkiye, İran, Arnavutluk, Somali, Afganistan, Ermenistan, Avusturalya, Brezilya, Tunus, Hollanda, Rusya, ABD, Maldivler, Gürcistan, Pakistan, Japonya olmak üzere 16 farklı ülkeden profesyonel, akademisyen ve her düzeyde öğrenim gören öğrencilerin (doktora, yüksek lisans ve lisans) katıldığı, toplamda 533 eserin başvuruda bulunduğu yarışmada birincilik ödülüne Görele Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarımı Bölümü Dr.Öğr. Üyesi Mesut Tanrıkulu layık görüldü…
Hocamızı başarılarından dolayı tebrik ederiz.






Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
