
AK Parti Giresun Milletvekili Cemal Öztürk’ün annesi Feride Öztürk’ün cenazesine katılmak için Giresun’a gelen TBMM Başkanı Prof. Dr. Mustafa Şentop, Giresun Belediyesi’ni ziyaret etti.
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu Başkan Şentop’u belediye girişinde karşıladı.
Belediye başkanlığı makamında gerçekleşen ziyarette Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Şentop’a Giresun’da gerçekleştirdikleri projelerden bahsetti. Belediye şeref defterini imzalayan ve belediyenin çalışmalarını yakından takip ettiklerini söyleyen TBMM Başkanı Şentop, başarılı çalışmalarından dolayı Şenlikoğlu’nu tebrik ederek başarılarının devamını diledi.









BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
