Giresun Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Geleneksel Türk Müziği Bölümü öğretim elemanları tarafından, 23 Aralık 2022 Cuma akşamı, bir birinden güzel eserlerin seslendirildiği Yıl Sonu Konseri düzenlendi.
Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonunda düzenlenen programda, Devlet Konservatuvarı akademisyenleri ve öğrencileri icra ettikleri parçalar ve sahneledikleri oyunlarla izleyicilere görsel bir şölen sundular.











BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
