
Giresun Belediyesi Konservatuvarı 2022 yılının son konserini gerçekleştirdi.
Şehirde bir klasik haline gelen “Perşembe Konserleri” kapsamında Solist Cihan Uzunahmetoğlu Vahit Sütlaş Sahnesi’nde Giresunlu müzikseverlerle buluştu. Sahneyi dolduran dinleyiciler Alternatif Pop ve Rock türünde parçalarla keyifli dakikalar yaşadılar.
Diğer yandan Ocak ayı konser programının da belli olduğu ifade edildi. Bu kapsamda 5 Ocak Perşembe günü Asfalt grubu konseri, 12 Ocak Perşembe günü Atakan Atlar’ın “90’lar Pop” konseri, 19 Ocak Perşembe günü Giresun Belediye Konservatuvarı ve Güzel Sanatlar Lisesi “Türk Halk Müziği Korosu” konseri, 26 Ocak Perşembe günü ise “Regaib Kandili Özel Programı” yapılacağı belirtildi.









32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
