
Giresun Belediye Meclisi Mayıs ayı birinci toplantısını gerçekleştirdi.
Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında yapılan toplantıda gündemdeki maddeler görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi.
Belediye meclisinde görüşülen maddeler arasında Başkan Fuat Köse’nin seçim öncesinde söz verdiği su indirimi de yer aldı ve söz konusu madde yapılan oylama sonucu Plan Bütçe Komisyonuna havale edildi.
Giresun Turizm Altyapı Birliği’ne (GİRTAB) ise belediye meclisinden asil Mustafa Öztürk ve Onur Konar, yedek ise Zehra Gülşah Bora Bozat ile Hüseyin Karakuş seçildi.
Bir sonraki toplantının ise 8 Mayıs Çarşamba günü saat 14.00’da yapılması kararlaştırılarak oturum sonlandırıldı.




BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
25 HAZİRAN 2026 DÜNYA DENİZCİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN
