
Giresun Belediye Meclisi Mayıs ayı birinci toplantısını gerçekleştirdi.
Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında yapılan toplantıda gündemdeki maddeler görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi.
Belediye meclisinde görüşülen maddeler arasında Başkan Fuat Köse’nin seçim öncesinde söz verdiği su indirimi de yer aldı ve söz konusu madde yapılan oylama sonucu Plan Bütçe Komisyonuna havale edildi.
Giresun Turizm Altyapı Birliği’ne (GİRTAB) ise belediye meclisinden asil Mustafa Öztürk ve Onur Konar, yedek ise Zehra Gülşah Bora Bozat ile Hüseyin Karakuş seçildi.
Bir sonraki toplantının ise 8 Mayıs Çarşamba günü saat 14.00’da yapılması kararlaştırılarak oturum sonlandırıldı.



GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
