
KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE
Teyyaredüzünden Seka Konakyanı sokağa gitmek için tek taşıtla gidiyorduk. Sonraları yönetim değişti ,aktarmalı başladı. Konakyanından sapağa kadar gidiyor oradan bir numaraya geçiyorduk. 4 numaradan 1 ve iki ilgilendiriyor.2 numaran Konakyanı sapağı olan 1 numaraya geçiyorduk. Keşap durağı aktarma yeriydi Bu gün ki sürücü 20 yıldır durakta çalışıyormuş; ben yenimisin soruma karşılık sorunca söyleyeceğini söyledi. Sapakta olsa indiriyor gelen arabaya söylüyorlardı.Paramı vermek istemiyorsun deyince istemiyorum dedim.1 den hiç sorun olmuyorda 2 den gelirken niye sorun oluyor anlamıyorum. Buradan durak yetkililerine sesleniyorum. Şöförleri ile konuşsunlar, birde Pelitdibine gidiyor, hakim evlerine gidiyor Turkuaz evlerine niye çıkılmıyor; en azından yükü olanlar için.Pelitdibine ve hakimevlerine 3 numara çıkıyor1 numara Sefa evlerine bile çıkamıyor.



GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ

YORUMA GEREK VAR NI?