Giresun Sanat

KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE

KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE
48 kez
27 Ağustos 2025 - 21:26

KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE

Teyyaredüzünden Seka Konakyanı sokağa gitmek için tek taşıtla gidiyorduk. Sonraları yönetim değişti ,aktarmalı başladı. Konakyanından sapağa kadar gidiyor oradan bir numaraya geçiyorduk. 4 numaradan 1 ve iki ilgilendiriyor.2 numaran Konakyanı sapağı olan 1 numaraya geçiyorduk. Keşap durağı aktarma yeriydi Bu gün ki sürücü 20 yıldır durakta çalışıyormuş; ben yenimisin soruma karşılık sorunca söyleyeceğini söyledi. Sapakta olsa indiriyor gelen arabaya söylüyorlardı.Paramı vermek istemiyorsun deyince istemiyorum dedim.1 den hiç sorun olmuyorda 2 den gelirken niye sorun oluyor anlamıyorum. Buradan durak yetkililerine sesleniyorum. Şöförleri ile konuşsunlar, birde Pelitdibine gidiyor, hakim evlerine gidiyor Turkuaz evlerine niye çıkılmıyor; en azından yükü olanlar için.Pelitdibine ve hakimevlerine 3 numara çıkıyor1 numara Sefa evlerine bile çıkamıyor.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
1 ADET YORUM YAPILDI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
admin 3 Eylül 2025 / 08:58 Yanıtla

YORUMA GEREK VAR NI?

Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...