
KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE
Teyyaredüzünden Seka Konakyanı sokağa gitmek için tek taşıtla gidiyorduk. Sonraları yönetim değişti ,aktarmalı başladı. Konakyanından sapağa kadar gidiyor oradan bir numaraya geçiyorduk. 4 numaradan 1 ve iki ilgilendiriyor.2 numaran Konakyanı sapağı olan 1 numaraya geçiyorduk. Keşap durağı aktarma yeriydi Bu gün ki sürücü 20 yıldır durakta çalışıyormuş; ben yenimisin soruma karşılık sorunca söyleyeceğini söyledi. Sapakta olsa indiriyor gelen arabaya söylüyorlardı.Paramı vermek istemiyorsun deyince istemiyorum dedim.1 den hiç sorun olmuyorda 2 den gelirken niye sorun oluyor anlamıyorum. Buradan durak yetkililerine sesleniyorum. Şöförleri ile konuşsunlar, birde Pelitdibine gidiyor, hakim evlerine gidiyor Turkuaz evlerine niye çıkılmıyor; en azından yükü olanlar için.Pelitdibine ve hakimevlerine 3 numara çıkıyor1 numara Sefa evlerine bile çıkamıyor.




32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR

YORUMA GEREK VAR NI?