Giresun Sanat

ANLAMLI TİYATRO BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ

ANLAMLI TİYATRO BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
11 kez
20 Eylül 2025 - 23:47

Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu ekibi, Mustafa Kemal Atatürk’ün Giresun’a gelişinin 101. yılı kutlamaları kapsamında özel olarak hazırlanan “Hoş Gelişler Ola” adlı oyununu sahneledi.

Tamamıyla Giresun Belediye Şehir Tiyatrosu ve Konservatuvarı’nın emeğiyle hazırlanan oyun, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Giresun’a gelişinin yıl dönümü olan 19 Eylül Cuma günü Vahit Sütlaş Sahnesinde saat 20.00’da sahne aldı.

Erdal Yıldırım’ın oyunlaştırıp yönettiği oyun büyük bir beğeniyle izlendi.

Oyun sonunda Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Akten, çeşitli programlar nedeniyle il dışında olan Belediye Başkanı Fuat Köse’nin selamlarını ileterek, başarılı performanslarından dolayı tiyatro ekibine teşekkür etti.

Kültür İşleri Müdürlüğü yetkilileri yaptığı açıklamada, “Bu anlamlı gecede bizleri yalnız bırakmayan tüm seyircilerimize gönülden şükranlarımızı sunuyoruz. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, daha aydınlık yarınlara hep birlikte yürüyeceğiz” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...