Kuruculuğunu Mehmet Yüksel (merhum), Seher Erener, Osman Öztürk ve Sedat Tek’ in yaptığı Müzik Dostları Derneği yeni sezon çalışmalarına başladı. Başkan Seher Erener, Başkan Yardımcısı Tülay Öksüz, yöneticiler Kadir Canikli, Hasbi Yılmaz ve Kenan Yılmaz’ın idaresinde önemli başarılara imza atarak müzikseverlerin gönlüne taht kuran Müzik Dostları Derneği, Türk Halk Müziği alanında halkımızı birbirinden güzel yöresel ağırlıklı türkülerle buluşturmanın gururunu yaşıyor.Çalışmaları ile ilgili bilgi veren tecrübeli Dernek Başkanı Seher Erener, “Geçen sene müziksever halkımıza 3 konser sunmanın mutluluğunu yaşadık.Ayrıca sezonu da Yaz mevsimi boyunca hiç kapatmadık.Salı ve Perşembe akşamları dernek merkezimizde çalışmalarımızı sürdürdük. Müzik Dostları Derneği ailesi olarak çok güzel bir birlik ve beraberliğimiz var.Şefimiz Gökhan Hamzaçebi, saz heyetimiz Abdulkadir Canikli, Rıdvan Şanlı, Emin Akyar ve Zafer Alev ile birlikte 40 kişiden oluşan ekibimizde herkesin gayretiyle başarı grafiğimiz her geçen gün artıyor.Bu arada Dr.Rahman Çakır ve İş İnsanı Adnan Haliloğlu arkadaşlarımızın çok özverili katkılarını da söylemem gerek” dedi.
Dernek Başkanı Seher Erener, yeni sezonda müzikseverlere 3 ya da 4 konser sunmayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi




32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
