Daha konforlu bir şehir hedefleyen Giresun Belediyesi saha ekipleri şehrin dört bir yanında çalışmalarını sürdürüyor.
Çalışmalarla birlikte şehirde çeşitli bölgelerdeki yollar, kaldırımlar, parklar ve sosyal alanlar üzerinde kapsamlı iyileştirmeler yapılıyor.
Bu kapsamda; Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Gemilerçekeği Mahallesi Çırakderesi mevkiinde içme suyu abone arızası, Osmaniye Mahallesi Sinema Caddesi’nde kanalizasyon hattı yenileme çalışması, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Güre Mahallesi Ahmet Taner Kışlalı Caddesi parke kaldırım ve yol tamiratı, Osmaniye Mahallesi Orhan Yılmaz Caddesi’nde parke kaldırım tamiratı ve Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından da şehir genelinde ot biçme çalışması yürütülüyor.
Belediye yetkilileri, belediyeye yapılan her ihbara en kısa zamanda yetişmeye çalıştıklarını belirterek, mahalle ayrımı gözetmeksizin aciliyet sırasına göre planlamanın gerçekleştirildiğini dile getirdi.





TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
