Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, kent estetiğini artırmak ve yeşil alanları daha modern bir görünüme kavuşturmak amacıyla dönel kavşaklar ve orta refüjlerde kapsamlı peyzaj çalışması başlattı.
Giresun’un güzelliğine güzellik katmak için çalışan ekipler, şehrin ana arterlerinde yer alan dönel kavşak ve refüjlerde yürütülen çalışmalar kapsamında, çimlendirme, bitkilendirme ve dekoratif taş düzenlemeleri yapıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, yürütülen peyzaj çalışmalarının estetik bir bütünlük sağladığını, aynı zamanda da görsel açıdan daha güzel bir katkı sunduğunu dile getirerek, bu tip çalışmaların devam edeceğini bildirdi.
Belediye tarafından yapılan peyzaj düzenlemeleri vatandaşların da beğenisini kazandı.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
