Giresun Sanat

Başkan Sıbıç’tan 19 Ekim Muhtarlar Günü Mesajı

Başkan Sıbıç’tan 19 Ekim Muhtarlar Günü Mesajı
64 kez
18 Ekim 2025 - 21:44

 

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak tüm muhtarların gününü kutladı.

Başkan Sıbıç, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Demokrasimizin temel taşlarından biri olan muhtarlarımız, mahalle ve köylerimizde vatandaşlarımızla devlet arasında köprü görevi üstlenen, kamu hizmetlerinin yerinde ve etkin bir şekilde yürütülmesini sağlayan en önemli yerel yönetim temsilcilerimizdir.

Yerel yönetim anlayışımızın en önemli paydaşları olan muhtarlarımız, halkımızın ihtiyaçlarını ve taleplerini bize ulaştırarak çözüm odaklı çalışmalarımızda bizlere rehberlik etmektedir.

Vatandaşlarımızla doğrudan iletişimde olan, gece gündüz demeden görev yapan tüm muhtarlarımızın 19 Ekim Muhtarlar Günü’nü en içten dileklerimle kutluyor; görevlerinde başarılar diliyorum.

Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da muhtarlarımızla iş birliği içinde, Bulancak’ımıza değer katacak hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceğiz.”

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...