Giresun Belediyesi Mezarlıklar Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde bakım ve temizlik çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler son olarak Yeni Mezarlık’ta kapsamlı bir ot biçme ve temizlik çalışması gerçekleştirdi.
Gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında mezarlık alanında yabani otlar temizlenirken, genel temizlik yapıldı. Vatandaşların daha temiz ve düzenli bir ortamda ziyaretlerini gerçekleştirebilmeleri için yürütülen çalışmaların periyodik olarak devam edeceği belirtildi.
Belediye Mezarlıklar Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, benzer temizlik ve bakım çalışmalarının belediyenin sorumluluk alanındaki diğer mezarlıklarda da sürdürüleceği ifade edildi. Yetkililer, vatandaşların mezarlık ziyaretlerini daha huzurlu bir ortamda yapabilmeleri için çalışmaların titizlikle yürütüldüğünü belirtti.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
