Giresun Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri gerek sürücüler gerekse yayalar açısından sorunsuz bir ulaşım ağı için çalışmalarını sürdürüyor.
Ekipler tarafından, asfaltlama başta olmak üzere, yol genişletme ve onarım çalışmaları gerçekleştiriliyor.
Bu kapsamda; Çıtlakkale Mahallesi 26 Evler mevkiinde asfaltlama çalışması, Teyyaredüzü Mahallesi Hürriyet Caddesi’nde asfaltlama çalışması, Kavaklar Mahallesi Sütlaş Sokak’ta betonlama çalışması, Aksu Mahallesi Hande Sokak’ta yol tamiratı ve Erikliman Mahallesi, 201 nolu Sokak’ta yol genişletme çalışması yürütülüyor.
Fen İşleri Müdürlüğü yetkilileri, çalışmaların belirlenen program dâhilinde devam edeceğini dile getirerek: “Vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmak, kentimizin altyapısını güçlendirmek için sahadayız. Mevsim koşulları el verdiği sürece çalışmalarımızı kesintisiz sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
