Giresun Sanat

YEŞİL ALANLARDA TEMİZLİK VE GÜZELLEŞTİRME ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR

YEŞİL ALANLARDA TEMİZLİK VE GÜZELLEŞTİRME ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
9 kez
06 Kasım 2025 - 17:37

Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, kent genelindeki yeşil alanlarda ot biçme ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız olarak sürdürüyor.

Özellikle, sahil karayolu şeridi ve şehir merkezindeki yeşil alanlarda ağırlık verilen çalışmalarla, olumsuz görüntülerin önüne geçilerek vatandaşların daha temiz ve daha düzenli bir çevrede vakit geçirmeleri hedefleniyor.

Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, kış mevsimi öncesinde yapılan bu çalışmaların parklar, yürüyüş yolları ve refüjlerde ot biçme, ağaç budama ve genel temizlik olarak devam sürdürüleceği ifade edildi.

Diğer yandan, ekipler tarafından şehir genelinde mevsimlik çiçek dikimleri de yapılıyor. Toprakla buluşturulan birbirinden güzel rengarenk çiçekler, şehre ayrı bir görsel güzellik katıyor.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...