Giresun Belediyesi ekipleri, kent genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmak ve daha güzel bir şehir amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında birçok mahallede bakım ve onarım faaliyetleri gerçekleştiriliyor.
Bu kapsamda, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından özellikle eğimli ve ulaşımı zor bölgelerde merdiven yapımı ve yenileme çalışmaları yapılırken, zamanla yıpranan kaldırımlar da onarılarak daha güvenli hale getiriliyor.
Başlatılan çalışmalarda; Hacısiyam Mahallesi Bozbağ Caddesi’nde kaldırım tamiratı, Kayadibi Mahallesi’nde betonlama çalışması ve Osmaniye Mahallesi’nde merdiven çalışması yürütülüyor.
Fen İşleri Müdürlüğü yetkilileri, planlama doğrultusunda ihtiyaç tespit edilen tüm bölgelerde çalışmaların sürdürüleceğini belirterek, vatandaşlardan gelen taleplerin de titizlikle değerlendirildiğini ifade etti.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
