Bulancak Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından ilçe genelinde dolmuş duraklarında boyama ve yenileme çalışmaları gerçekleştirildi. Yapılan düzenlemelerle durak alanları daha görünür hale getirilirken hem sürücüler hem de yayalar için daha güvenli ve düzenli bir ulaşım sağlanması hedefleniyor. Konuya ilişkin Bulancak Belediyesi’nden yapılan açıklamada, çalışmaların trafik akışını düzenlemek ve yaya güvenliğini artırmak açısından büyük önem taşıdığı vurgulanarak, ilçe genelinde benzer uygulamaların devam edeceği ifade edildi. Özellikle 15 Temmuz Caddesi, Millet Caddesi ve Hükümet Caddesi üzerinde bulunan dolmuş durakları yenilenirken, vatandaşlarımızın belirlenen durak noktalarında beklemeleri önemle rica edildi. Durak haricinde gerçekleştirilen inme ve binme durumlarında ise ilgili mevzuat kapsamında cezai işlem uygulanacağı bildirildi.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
