Giresun Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda üstyapı çalışmalarını sürdürüyor.
Şehrin farklı mahallelerinde yürütülen çalışmalar kapsamında bozulan yolların onarımı, kaldırım düzenlemeleri ve çevre iyileştirmeleri gerçekleştiriliyor. Ekipler, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması için planlanan program dahilinde çalışmalarını aralıksız devam ettiriyor.
Bu kapsamda; Hacımiktat Mahallesi Tuna Sokak’ta parke yol tamirat çalışması, Teyyaredüzü Mahallesi Aslan Sokak’ta beton dökümüne hazırlık, Çıtlakkale Mahallesi yan yol orta refüjde düzenleme çalışması, Çaykara Mahallesi’nde taş duvar yapımı, Gedikkaya Mahallesi Sardunya Sokak’ta yol betonlaması ve Aksu Mahallesi 38 Nolu Sokak’ta parke kaldırım tamiratı gerçekleştiriliyor.
Fen İşleri Müdürlüğü yetkilileri, üstyapı çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde kent genelinde sürdürüleceğini belirterek, ihtiyaç duyulan hizmetlerin kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
