
23 Nisan’da hep birlikte yürüyor, hep birlikte eğleniyoruz 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız için yine eğlenceli bir program hazırladık. Geleceğimizin teminatı çocuklarımızla el ele veriyor, birlikte yürüyor ve birlikte eğleniyoruz. 23 Nisan 2026, Perşembe 13.00 – Debboy’dan yürüyüş 14.00 – Atatürk Meydanı’nda etkinlikler Tüm halkımız ve çocuklarımız, Dans gösterilerine Çocuk konserine Yüz boyamaya Atölyelere Sokak oyunları ve daha fazlasına davetlidir. Herkesi bu coşkuya davet ediyorum. 




Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
