Yara bakım birim çalışanlarımız, hastanemizde tedavi süreci devam eden hastalarımızın her türlü yara bakım tedavisinde (diyabetik ayak ülserleri, basınç yaraları, damar hastalıklarına bağlı yaralar, akut travmatik yaralar ve komplike yara) iyileşme sürecini sorumlu hekimlerle iş birliği içinde planlayarak , yönetir. Özellikle özverili takibiyle diyabetik ayak yarası bulunan hastalarımız ampütasyondan kurtarılmasında katkı sağlayan birim çalışanlarımız, hemşire Seda Tekeoğlu ve yaşlı bakım teknikeri İnci Özdemir’e özverili çalışmalarından dolayı hastane yönetimimiz tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.







Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
