GRÜ Uluslararası Sağlık Bilimleri Topluluğu tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenecek olan “Hemşirelerimiz Geleceğimiz” başlıklı panel, 11 Mayıs 2026 Pazartesi günü 09.30-12.00 saatleri arasında, Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonunda gerçekleştirilecektir.
Panele: Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyeleri Doç. Dr. Hafize ÖZDEMİR ALKANAT, Doç. Dr. Nurten Gülsüm BAYRAK, Doç. Dr. Ayla HENDEKCİ ile Öğr. Gör. Emine AYDIN PEKDEMİR, Ordu Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hanife DURGUN, Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Nuray YILMAZ, Prof. Dr. A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Fatma YÜKSEL AYAS, Hemşire Hatice KARAKAYA, Bulancak Devlet Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Reyhan İNCE KASAP, Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü İpek ELİFOĞLU ve Hemşirelik Bölümü Öğrencisi Ayşe DOMURCUK konuşmacı olarak katılacaklardır.





Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
